2017 Nieuwe "Ik liefde Moeder" fit Essentie Charms 925 sterling-zilver-sieraden Originele Slang Ketting Armband T209 35 2017 Nieuwe "Ik liefde Moeder" fit Essentie Charms 925 sterling-zilver-sieraden Originele Slang Ketting Armband T209 35 2017 Nieuwe "Ik liefde Moeder" fit Essentie Charms 925 sterling-zilver-sieraden Originele Slang Ketting Armband T209 35 2017 Nieuwe "Ik liefde Moeder" fit Essentie Charms 925 sterling-zilver-sieraden Originele Slang Ketting Armband T209 35 2017 Nieuwe "Ik liefde Moeder" fit Essentie Charms 925 sterling-zilver-sieraden Originele Slang Ketting Armband T209 35 2017 Nieuwe "Ik liefde Moeder" fit Essentie Charms 925 sterling-zilver-sieraden Originele Slang Ketting Armband T209 35

2017 Nieuwe "Ik liefde Moeder" fit Essentie Charms 925 sterling-zilver-sieraden Originele Slang Ketting Armband T209 35

€19.23 €13.46
Op voorraad
p749

Aritkeltype: Beads
Fijn of mode: Mode
Buitendiameter: 11mm
Modelnummer: T209
Artikelgewicht: 4.10g
Artikelvorm: Round Shape
Merknaam: GW
Materiaal: 925 Sterling Silver
item type: FTY Quality Guarantee, Fashion Design, Exquisite Gift
Metals Type: silver
Usage: Diy Jewelry,Gift To Friends
Applicable occasion: Mother's day gift
style: Classic,Romantic,Trendy
Weight: 4.10g
metal stamp: S925,if you found not the 925 silver,we will refound you double money
Suitable: Fit Brand Bracelet Necklace Snake Chain
Deliver: Free shipping via Aliexpress Standard Shipping
Size: 11.40*10.98*8.01 mm

• Detail Naam
    NIEUWE Collectie De Beste Gift Voor Moeder fit Essentie Charms 925 sterling-zilver-sieraden Originele Slang Ketting Armband D224 40
    Artikelnummer
    T209
    stijl
    Fit Europese Stijl
    materiaal
    100% Echt 925 sterling zilver
    gewicht (gram)
    4.10
    opmerken
    S925
    (mm) 11.40*10.98*8.01
    pakket
    Opp Zak met Originele Merk Tag
    Gift
    Hoogwaardige Fluwelen Pounch Gift Bag of Polijsten Doek
    FAQ:
    Q1: Wat het materiaal van dit item, sterling zilver of verzilverd?
    A1: Dit item is gemaakt van 1 00% echt 925 sterling zilver, elke valse zal volledige terugbetaling direct.
    Q2: Voor de Goud Producten, zijn ze real gold charm of vergulde?
    A2: Ze zijn 18 K vergulde, wilt u solid gold charm, gelieve contact verkoper.
    Q3: Wat de gestempeld op de charm? het niet show op de foto 's.
    A3: Dit item is M arked met S925.
    Q4: Kan Ik doen klant D esign? ik wilt markeren onze eigen L ogo op de charme.
    A4: Het is zeker ok, kunnen wij grote groothandel prijs volgens
    uw definitieve bestelling hoeveelheid. en we onze eigen fabriek zodat we bieden
    aanpassen en O EM service.
    Q5: kan het naar mijn land en custom probleem?
    A5: we kan de goederen naar de w gat wereld en verklaren als gift met lage waarde.
    Q6: Ik ben een retailer/groothandel, uw prijs is zo duur, kan het worden lagere?
    A6: Als u een retailer of groothandelaar in uw land, gelieve c ontact de verkoper, hij/zij zal u vertellen hoe deal met de business.
    BETALING EN VERZENDING
    1. We kan accepteren E SCROW of C krediet card.
    2. Alle uw items verzonden in 3-5 werkdagen na betaling is gewist.
    3. R ussia, USA, PR: F ree E Packet, 5-20 dagen leveren (bedrag over $60)
    4. B razil, Meest E uropese landen : F ree N etherlands post 10-40 dagen leveren (bedrag over $60)
    5. O ther landen: China post luchtpost meestal rond 15-60 werkdagen om uw land.
    6. De verzending manier afhankelijk uw bestelling waarde. Totaal M erts dan ONS $360 Gratis Verzending door EMS/UPS/DHL en EMS, DHL, UPS express verzending meestal 5-7 werkdagen afhankelijk van de bestemming landen.

Tags: Goedkoop 2017 Nieuwe "Ik liefde Moeder" fit Essentie Charms 925 sterling zilver sieraden Originele Slang Ketting Armband T209 35, Hoge Kwaliteit 2017 Nieuwe "Ik liefde Moeder" fit Essentie Charms 925 sterling-zilver-sieraden Originele Slang Ketting Armband T209 35, Chinese Kralen Leveranciers.

• Recensies (0)

Schrijf uw recensie

Gerelateerde producten